Şu an dropbox’a ulaşılamıyor. Söylentilere göre hükümet enerji bakanımızın hacklenen email adresi yüzünden kapatmış. Bilemiyorum hükümetten bu konuda resmi bir açıklama geldi mi gelmedi. Haber sitelerine baktım bir şey bulamadım.

Eğer iddia doğruysa bu tam bir beceriksizlik örneği. Sen hem emaillerini koruyama hem de bunu vatandaşların okumasın diye çok kullanılan bir hizmeti engelle. Dropbox’ı insanlar derslerinde, işlerinde kullanıyor. Pire için yorgan yakmak deyimi vardır. Son zamanlarda hükümet bunu çok yapıyor. Askeri okullardan fetöcüleri temizleyemedikleri için okulların kapatılması buna bir örnek. Bu acizlik, beceriksizlik ve zayıflık göstergesidir. Dişiniz ağrıdıgında çözüm olarak ölümü mü görüyorsunuz ya da evinizin camı kırıldığında ya da ne bileyim evinizi böcekler bastığında bulduğunuz çözüm evi yıkıp yeniden inşaa etmek mi oluyor? Siyasetçiler oraya çözüm üretsin diye seçiliyor yok etsin diye değil.

Gelelim içeriğine. Eğer sen içeriği böyle engellersen, suçsuz olduguna veya yanlış bir şey yapmadığına inandırman zor olur. Aynısını 4 bakan davasında da yaşadık. Evet bu fetö’nün bir operasyonu olabilir, bakanlar suçsuz da olabilir suçlu da olabilir bilemem. Bunun kararını vermek benim sorumluluğum değil haddim de değil. Ama bir vatandaş olarak şunu söyleyebilirim o kişilerin yargılanması gerekirdi. Suçsuzlarsa aklanıp dönerlerdi, suçlularsa cezalarını çekerlerdi. Bir şeyi saklamak onu daha ilgi çekici kılar ve daha çok şüpheli hale getirir.

Ülke bilgilerini korumak için yapılıyor diyeceklere cevabim da şu, buna bütün yabancılar ulaşabilecek zaten. Bir tek biz, ülkemizin kendi vatandaşları ulaşamayacak.

Neresinden bakarsam bakayım sorunlu geliyor bana. Yazımı dropbox ile acil işleri olanlara veya dropbox’ta önemli dosyaları olanlara iyi dileklerim ile bitireyim. Umarım bu sorun bir an önce çözülür ve sizde sizin için önemli olan dosyalarınıza erişim sağlarsınız.

